Klantenservice
Ontvangst van de bestelling
Bij ontvangst van de pakketten is de koper verplicht een grondige inspectie te doen van de buitenkant ervan. Indien duidelijke sporen van verkeerde behandeling zichtbaar zijn, is het de verantwoordelijkheid van de koper om schriftelijk, op het ontvangstbewijs, opmerkingen te maken over zichtbare externe beschadigingen vóór acceptatie van het pakket. Daarnaast, om Adou-Direct in staat te stellen zich te verhalen op de leveringsbedrijven die fouten hebben gemaakt, is de koper verplicht eventuele zichtbare transportschade binnen 2 werkdagen na ontvangst te melden. Eventuele schade of gebreken aan het product die niet duidelijk aan het transport gerelateerd zijn, kunnen binnen de wettelijke termijn van 2 maanden worden gemeld, zoals bepaald in artikel 1649quater § 2 van het Burgerlijk Wetboek. Alle schade of gebreken moeten schriftelijk of per e-mail gemeld worden aan de verkoper (info@adou-direct.be).
Originele verpakkingen
Garantieperiode
Herroepingsrecht & retourzendingen
Garanties
Al ons verkochte materiaal geniet van:
- De wettelijke conformiteitsgarantie
- De wettelijke garantie tegen verborgen gebreken
- De fabrieksgarantie die maximaal 2 jaar kan duren
Indien de garantie van toepassing is, verbindt Adou-Direct zich ertoe de defecte onderdelen gratis te vervangen, binnen de beschikbare voorraad.
Let op: de garantie is niet van toepassing, of slechts gedeeltelijk van toepassing, op reparaties van schade veroorzaakt door externe factoren (bijvoorbeeld ongeluk, stoot, val, …), of door foutief gebruik of installatie door de klant die niet conform is met de specificaties van de fabrikant, schadelijk gebruik voor het behoud van het object, of gebruik met commerciële doeleinden.
Producten die niet overeenkomen met de informatie op de website of verborgen gebreken vertonen, worden vervangen of terugbetaald afhankelijk van de beschikbaarheid van soortgelijke producten en de wens van de klant. Garantieartikelen worden alleen geaccepteerd indien vergezeld van een aankoopbewijs (factuur, bankafschrift, kassabon, enz.).
Voor elk garantieprobleem verzoeken wij u contact op te nemen met vermelding van uw bestelnummer en een gedetailleerde omschrijving van het probleem.